တခါတေလက်ေတာ့လည္း
အတိတ္ကိုျပန္ျပန္ေတြးရတာ သိပ္အရသာရွိတာပဲ။
ဒါေၾကာင့္လည္း စျမံဳ႕ျပန္တယ္ဆိုတဲ့စကား ေပၚလာတာျဖစ္မယ္။

ဘယ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလ…
သစ္ပင္သစ္ရြက္ေတြ စိမ္းစိုေနတာနဲ႕၊ ေျခာက္ေသြ႔ေနတာ
အသင္! ဘယ္ဟာႀကိဳက္သလဲလို႔ ေမးလာရင္
အားလံုးပဲ စိမ္းစိုေနၾကမွာပါ။

ဒါေပမဲ့…
ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့သစ္ပင္ကေတာ့ ေစာေစာစီးစီးပဲေျခာက္ေသြ႔ခဲ့ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ဟာ အဆိပ္ရွိတဲ့ေလကို ရွဴခဲ့မိတာဘဲ…
အဲဒီ့လိုေျပာမယ္ဆိုရင္
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဆင္ေျခဆင္လက္ေတာ္ေတာ္မ်ားတာဘဲ
မဟုတ္ဘူး!
ကၽြန္ေတာ္ဟာ အယူတိမ္းလို႔ နတ္စိမ္းျဖစ္ခဲ့တာပါ။

တကယ္ေတာ့…
သိသိခ်င္းပဲ ကၽြန္ေတာ္ အစြမ္းကုန္ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။
တကယ္ကိုပါပဲ
ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္တႊင္းမွာရွိတဲ့ Real Time Editing စနစ္က ပ်က္စီးေနခဲ့ၿပီးပါၿပီ။



ရင္မင္း
၂၆ ၊ ၁ ၊ ၂၀၀၇

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.