ဒီေန႔ ဝတၳဳတိုတစ္ပုဒ္ကို ေရးမယ္လို႔ စိတ္ကူးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ကစေရးရမလဲလို႔ မဆံုးျဖတ္ႏိုင္ခင္ ကၽြန္ေတာ္ေတြးမိေတြးရာေရးခ်ဖို႔ဆိုေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔စိတ္ဆိုးမယ္ဆိုေပမဲ့ အေသအခ်ာမသိရခင္ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ဘာဆင္ေျခမွမေပးႏိုင္တဲ့အတြက္ ခင္ဗ်ားတို႔ မယံုၾကည္ရာေရာက္ေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က ကိုယ္ယံုၾကည္႕ရာ ကိုယ္လုပ္ဖို႔ ဝါသနာထံုတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ခြင့္လႊတ္ႏို္င္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ၿပီး ခင္ဗ်ားတို႔ ခြင့္မလႊတ္လည္း ေရးခ်င္ရာေရးမဲ့ အေၾကာင္း တင္ႀကိဳေျပာၾကားထားခဲ့ပါသည္။

သတင္းအစံုအလင္မွာ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္ျခင္းသည္ သမိုင္းမျဖစ္ခဲ့ေပမဲ့၊ ေခြးႏွစ္ ေကာင္ကိုက္ရသည့္အေၾကာင္းသည္ သမိုင္းျဖစ္ႏိုင္သည္ဟု ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က အခိုင္အမာ ေျပာဆိုခဲ့ေသာ္လည္း ခင္ဗ်ားတို႔ဘက္က မယံုၾကည္လွ်င္ ဘာမွ ေျပာစရာမရွိပါ။ သို႔ေပမဲ့ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္ျခင္းမွာ ဘာမွမျဖစ္ေသာ္လည္း ေခြးကဲ့သို႔ လူႏွစ္ေကာင္ကိုက္ျခင္း မွာ လူအမ်ား ဒုကၡေရာက္ႏိုင္သည္ရွိရာ၊ သင္တို႔မယံုၾကည္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က သက္ေသ ထုတ္မျပႏိုင္ေသာ္လည္း လူအမ်ားေရွ႕မွာ မိေက်ာင္းမင္း ေရခင္းမျပခ်င္ရာ၊ သင္တို႔ဘက္မွ မယံုၾကည္လွ်င္ ေဂ်ာ့ဒဗလ်ဴဘုရွ္ႏွင့္ ဆက္ဒမ္ဟူစိန္ဟူသည့္ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္ျခင္းေၾကာင့္ လူအမ်ားဒုကၡေရာက္ရေၾကာင္းကို သင္တို႔ေရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ေရာ သိႏွင့္ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က သိႏွင့္သလို၊ သင္တို႔ဘက္ကလည္း လက္ခံၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ေရာ၊ သင္တို႔အားလံုးေရာ သေဘာေပါက္ၿပီးျဖစ္ေပလိမ့္မည္။

ေလာက၌ လူတို႔သည္ အသိဉာဏ္မဲ့လွ်င္ ေခြးထက္အသိဉာဏ္မဲ့ေၾကာင္း ပညာ မတတ္သည့္ ကၽြန္ေတာ့္အေမသည္ ေကာင္းေကာင္းသိေသာ္လည္း သင္တို႔သိဖို႔ရာ ကၽြန္ေတာ့္ ဘက္က အာမမခံႏိုင္သလို ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ပင္လွ်င္ သိသည္လား၊ မသိသည္လား မေဝခြဲႏိုင္ေၾကာင္း ဘြဲ႔ေတြရၿပီး ပညာမ်ားစြာတတ္သည့္ ကၽြန္ေတာ္က ေၿပာမည္ဆိုလွ်င္ သင္တို႔ ဘာေျပာမည္လဲ ကၽြန္ေတာ္ မစဥ္းစားတတ္ေတာ့ပါ။ ဒီေနရာတြင္ သင္တို႔ေရာ ကၽြန္ေတာ္ေရာ ဆက္ေဆြးေႏြးမည္ဆိုလွ်င္ လက္ရွိပညာေရးအသိေဗဒအေဆာက္ အဦးမွစ၍ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားအထိပါ ေျပာဆိုေဆြးေႏြးသြားႏိုင္ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ေျပာခ်င္ သည္မွာ ပညာေရးအေၾကာင္းမဟုတ္ဘဲ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္ျခင္းအေၾကာင္း ျဖစ္ေနျပန္ရာ ထိုအေၾကာင္းကို ဒီေနရာတြင္ရပ္ထား၍ သင္တို႔ဘက္မွ ဆက္လက္ေဆြးေႏြးခ်င္ သည္ဆိုလွ်င္ ေနာင္အခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေဆြးေႏြးႏိုင္သည္ဟု ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ကေျပာလွ်င္ သင္တို႔မည္ သို႔ျဖစ္မည္မသိေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္က ေျပာခဲ့ၿပီးျဖစ္ေလသည္။

အဓိက ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္သည္မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရပ္ကြက္၌ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္သြား ျခင္းသည္ မည္သို႔မွ် မျဖစ္ခဲ့ေသာ္လည္း၊ ထိုေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္ရသည့္ အေၾကာင္းရင္းအေပၚ တစ္ရပ္ကြက္လံုး အာရံုမရေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ သမိုင္းတြင္သြားျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ရာ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္သည္ကို ေရးႀကီးခြင္က်ယ္လုပ္ေျပာသလိုျဖစ္ေနမည္စိုး၍ မေျပာဘဲေန ခ်င္ေပမဲ့ မေျပာလွ်င္မေနႏိုင္၍ ေျပာျခင္ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာလွ်င္ သင္တို႔မည္သို႔ထင္မည္မသိ ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ေျပာခဲ့ၿပီးျဖစ္ေလသည္။ ဆိုလိုသည္မွာ ထိုေခြးႏွစ္ေကာင္ ကိုက္ျခင္းသည္ မည္သို႔စကိုက္သည္ မသိေသာ္လည္း ထိုေခြးႏွစ္ေကာင္ကိုက္ျခင္းေၾကာင့္ ရပ္ကြက္လူႀကီးမ်ားပါမက်န္ ထိုေခြးႏွစ္ေကာင္၏ ပိုင္ရွင္မ်ားႏွင့္လက္သင့္သည္ ရပ္ကြက္ သားမ်ားမွာလည္း သူ႔ဘက္ကိုယ့္ဘက္ႏွင့္ အံုးအံုးကၽြတ္ကၽြတ္ မတည့္ျဖစ္ကုန္ၾကရာ ကၽြန္ေတာ့္အား ဇာခ်ဲ႕ေျပာသည္ဟုထင္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္က မည္သို႔မွ်ျပန္ေျပာမည္မဟုတ္ေသာ္ လည္း သင္တို႔မယံုၾကည္လွ်င္ သင္တို႔အပိုင္းျဖစ္ရာ ထိုကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္မွ ဘာမွေျပာစရာမရွိေတာ့ဟု ေျပာခ်င္ပါသည္။

သို႔ေသာ္လည္း လူဆိုသည္မွာ ကိုယ္လုပ္ခဲ့သည့္ကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ ျပန္စဥ္းစားသည့္ ဓေလ့မရွိသေလာက္နည္းပါးခဲ့ေသာ္လည္း၊ အကယ္၍ ျပန္စဥ္းစားခဲ့ေသာ္ ကိုယ့္သမိုင္းကို ရဲရဲေရးဖို႔သတၱိမရွိေၾကာင္း သင္တို႔ေရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ေရာ ေခါင္းၿငိမ့္ဖို႔ရာ ေသြးမရွိေၾကာင္း သင္တို႔ေရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ေရာ နားလည္ေနလိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ပါသည္။ တကယ္ေတာ့ သစၥာနီေျပာခဲ့သလို ေနာဧသေဘၤာသည္ မေန႔ညက နစ္ျမဳပ္ခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါသည္။

ရင္မင္းသစ္

၂၄ ၊ ၄ ၊ ၂၀၀၇

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.